Вона пройшла у формі ділової гри, де кожне методичне
об’єднання продемонструвало нестандартні прийоми, методи, засоби навчання
чи організації діяльності учнів.
Під час засідання була
проведена Трибуна вільних думок «Портрет
творчого учителя», де педагоги описували
професійні та особисті якості і навички педагога ХХІ століття.
Під час вправи «Карусель» учителі визначили основні якості творчого педагога; чинники, що
заважають педагогу творити, умови, за яких педагог мотивований працювати, приклади проявів творчості діяльності педагога.
В результаті виконаного
завдання учителі визначили
складові творчого потенціалу
вчителя.
На закінчення заняття
кожний із присутніх отримав
побажання від колег у формі привітання.
Немає коментарів:
Дописати коментар