1. Зарахування курсів підвищення кваліфікації.
2. Концептуальні засади реформування середньої школи.
3. Держстандарт. Мета, принципи освітньої галузі. Ключові компетентності. Наскрізні вміння. Базовий навчальний план.
4. Освітні галузі, їх мета. Вимоги до результатів навчання учнів за галузями з урахуванням індексів (мовно-літературна, математична, природнича, технологічна, інформатична, соціальна і здоров'язбережувальна, громадянська та історична, мистецька, фізична культура).
5. Моніторингові дослідження в умовах НУШ.
6. Формувальне оцінювання як інструмент розвитку громадянської відповідальності.
7. Впровадження інклюзивної освіти в умовах НУШ у 5 класі.
8. Про вибір підручників для 9 класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар