Харчування здобувачів освіти

Про організацію харчування дітей в закладах освіти Лебединської  міської територальної громади  у 2024-2025 н.р. 


Про організацію харчування дітей у закладі освіти у 2024-2025 н.р.


Про призначення відповідальних за стан харчування здобувачів освіти закладу


Графік харчування здобувачів освіти у 2024-2025 н.р.



МЕНЮ


26.05.2025




23.05.2025




22.05.2025




21.05.2025




20.05.2025




19.05.2025




16.05.2025




15.05.2025




14.05.2025




13.05.2025




12.05.2025




09.05.2025




07.05.2025




06.05.2025




05.05.2025




02.05.2025




01.05.2025




30.04.2025




29.04.2025




28.04.2025



25.04.2025




24.04.2025



23.04.2025
 




22.04.2025




18.04.2025





17.04.2025




16.04.2025




11.04.2025



10.04.2025



09.04.2025




08.04.2025




07.04.2025




29.03.2025




27.03.2025




26.03.2025



25.03.2025




24.03.2025




21.03.2025




20.03.2025




19.03.2025




18.03.2025




17.03.2025



14.03.2025



13.03.2025


Технологічні карти


Платформа "ZNAIMO: знаємо, що їмо"


ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ

Харчування відіграє серйозну роль в питанні повноцінного розвитку і зростання школярів. Воно не тільки сприяє загальному зміцненню організму дітей, але також може впливати на їхню працездатність і успішність. Достатня кількість поживних речовин і правильна культура споживання їжі не лише вберігають дитину від численних хвороб, а й роблять її бадьорішою і уважнішою.

Раціональне харчування учнів будується на дотриманні трьох основних принципів:

·         - забезпечення відповідності енергетичної цінності раціону харчування енергозатратам організму;

·         - задоволення фізіологічних потреб організму у визначеній кількості енергії і співвідношенні у харчових речовинах;

·         - дотримання оптимального режиму харчування, тобто фізіологічно обґрунтованого розподілу кількості споживаної їжі протягом дня.

Їжа у школі має бути не тільки корисною, але й смачною і різноманітною. Тому в Україні розгорнуто реформу шкільного харчування. Новацій має зазнати не тільки склад шкільного меню та рецептури приготування, але й форми організації харчування, рекомендації до обладнання харчоблоків та роботи з постачальниками, а також підходи у формуванні культури здорового харчування у школярів, як наскрізної компетенції Нової української школи.



Немає коментарів: